divendres, 14 de març del 2014

L'Ayoub ja ha arribat!

L'Ayoub ja ha tornat de les seves vacances al Marroc. Ahir vam anar a berenar i em va explicar totes les seves aventures i històries que li han passat al llarg de les vanances.
L'Ayoub ha tornat molt més moreno! i no pas de prendre el sol, sinó d'estar tot el dia jugant amb els seus amics a futbol. També em va explicar que la seva família del Marroc estaven molt bé. Els seus avis continuen treballant i fent-se a càrrec dels animals, i el seu germà gran continua treballant de fuster. L'Ayoub no ha trobat a faltar gens tornar a la rutina, ja que per ell marxar al Marroc, és una alegria i diversió molt gran.

L'Ayoub ha tornat carregat de roba, ja que em va explicar que allà era molt més econòmica que aquí. També s'ha tallat els cabells per només 1.50euros! Però cal dir, que aquest cop, la tornada li ha sigut més agradable, perquè el seu germà gran, possiblement vindrà a viure a Figueres amb ells. Em va explicar, que allà (el seu germà) es sentia molt sol, i que les trobava molt a faltar. I per aquesta raó, el seu pare s'ha quedat uns dies més al Marroc, per ajudar-lo a tramitar tots els papers per poder venir a Espanya.
L'Ayoub està molt content, ja que per ell el seu germà gran, és com un pare, i pensar que el tindrà cada dia a casa, sent una emoció molt forta.

Jo em vaig alegrar molt que l'Ayoub estigués tan content per aquesta notícia, ja que crec que ha de ser una situació molt dura per ell i per tota la seva família.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada