dimecres, 15 de gener del 2014



El dissabte 4 de Gener, l'Ayoub i jo, vam anar a berenar per Figueres per explicar què tal havien anat les vacances de Nadal. L'Ayoub va explicar que no havia tingut gaires novetats, però si que havia aprofitat per quedar amb els seus amics del barri, i per jugar molt a futbol, que és el seu esport preferit.


L'Ayoub juga a CF Pont de Molins. És davanter com en Messi, un jugador que li encanta. I per això jo aprofito parlar del futbol, perquè jo vaig estar jugant 6 anys a Roses. Per tant, els dos tenim molta afició. 
Quan l'Ayoub m'explica les seves vivències al camp, gaudeix molt i es posa molt content, perquè veu que m'interessa molt si marca gols, si guanyen o perden. 

Les hores van passar molt ràpid, gràcies als riures i anècdotes narrades de cada un de nosaltres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada